Przejdź do treści
Uśmiechnięty mechanik w warsztacie

Najczęściej zadawane
pytania

Co to jest regeneracja?

Regeneracja to proces przywracania produktu do takiego samego stanu, jak nowy produkt. Oznacza to, że wszystkie elementy są sprawdzane i regenerowane, a każdy element,
który nie może być regenerowany, jest zastępowany nowym. Regeneracja daje wyższy poziom jakości i wydajności. Produkt nowy to część fabrycznie nowa, często zamiennik części oryginalnej. Produkt fabrycznie regenerowany jest odtwarzany z istniejącej części (rdzenia), przy użyciu znormalizowanych procesów przemysłowych, zgodnie z określonymi specyfikacjami technicznymi.
Część regenerowana otrzymuje taką samą gwarancję jak część nowa i nie odbiega od niej jakością.

Jaki jest okres gwarancji?

Na wszystkie produkty fabrycznie regenerowane marki RIVOLV gwarancja wynosi 24 miesiące.

Czym jest kaucja?

Jest to wartość rdzenia wyrażona w PLN, która jest doliczana do ceny towaru w przypadku gdy klient kupując produkt regenerowany nie zwróci starej wymontowanej z auta części, lub zwróci w stanie nie spełniającym kryteriów jej przyjęcia (rdzeń uszkodzony).
Np. alternator kosztuje 250 zł, kaucja za zwrot wymontowanej części: 50zł. Klient złożył zamówienie na alternator w kwocie 250 zł, następnie zdemontował i oddał starą część, za którą została zwrócona mu kaucja 50zł. W rzeczywistym rozrachunku Klient poniósł koszt zakupu alternatora w kwocie 200 zł.

Co to jest rdzeń?

Jest to wymontowana część z auta, która może zostać przyjęta przez dystrybutora w przypadku zakupu produktu regenerowanego i obniżenia jego ceny poprzez zwrot kaucji za rdzeń. Zwracana, wymontowana część (rdzeń) powinien być odpowiednikiem zakupionego towaru objętego sprzedażą „towar regenerowany” i wskazane jest aby dostarczyć ją w opakowaniu po zakupionym egzemplarzu. Przyjęta może być tylko część kompletna i nie rozłożona na elementy składowe.

Jak dokonać zwrotu rdzenia?

Aby dokonać zwrotu rdzenia należy skontaktować się z punktem sprzedaży gdzie dokonano zakupu produktu regenerowanego z kaucją.

Jaki jest czas na zwrot rdzenia?

150 dni od daty zakupu produktu regenerowanego.

Co w przypadku braku oryginalnego opakowania?

Rdzeń powinien być zwrócony w opakowaniu po zakupionym produkcie. W przypadku jego braku dopuszczalny jest zwrot w tzw. opakowaniu zastępczym.

Gdzie znajdę Zasady zwrotu rdzenia?

Wszystkie Zasady zwrotu rdzenia znajdują się na stronie Centrum Badawczo Rozwojowego Inter Cars.

Gdzie mogę kupić produkt regenerowany?

W sieci dystrybucji Inter Cars lub w sieci współpracujących warsztatów

Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy demontażu starej części (rdzenia w pojeździe)?

Należy zwrócić szczególną ostrożność aby podczas demontażu nie uszkodzić części (rdzenia) ponieważ wszelkie uszkodzenia mechaniczne lub ślady ingerencji dyskwalifikują zwrot kaucji za rdzeń przy zakupie produktu regenerowanego.

Co to jest produkt fabrycznie regenerowany?

Produkt fabrycznie regenerowany spełnia normy produktu nowego, tzn. przechodzi wieloetapowy proces kontroli jakości oraz udzielana jest na niego 2 letnia gwarancja.

Ile mogę zaoszczędzić kupując produkt regenerowany?

Kupując produkt regenerowany i zawracając odpowiednik starej części (rdzenia) można zaoszczędzić 50 % ceny i więcej.

Rdzenie na tle loga Rivolv
Mechanik z klientem obok samochodu
Mechanik z klientem obok samochodu

Regenerowane części samochodowe mogą być jeszcze tańsze!

Jeśli zwrócisz nam wymontowaną część (rdzeń) możesz otrzymać zwrot kaucji

Zasady zwrotu rdzeni
ikona 24 Na wszystkie nasze produkty oferujemy 24 miesiące gwarancji.